Politica de retur si inlocuire
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin adresa de e-mail:
reclamatii@blissmotors.ro sau sa completeze formularul de retur. In cazul in care se opteaza prin returnarea cu formularul de retur, si deci sa trimitem curierul la dumneavoastra pentru ridicarea produsului, costul de transport va fi platit de catre dumneavoastra.
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract.
Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
RETURNARE SI INLOCUIRE
In momentul receptionarii comenzii verifica cu atentie starea coletelor.
Cum returnati produsele. Clientul poate returna produsele achizitionate in urmatoarele situatii:
Clientul este obligat sa notifice www.blissmotors.ro, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produselor.
Produsul va fi returnat doar daca este in conditii perfecte, cu sigiliul nealterat, cu accesoriile aferente. Pentru a fi returnate produsele trebuie reambalate. In caz contrar, daca produsele nu sunt ambalate corespunzator si/sau nu sunt in conditii perfecte, ele pot fi reexpediate clientului, fara rambursarea contravalorii produsului sau inlocuirii acestuia.
Produsul returnat trebuie sa fie insotit de copie dupa factura, si formularul retur completat de catre client.
Clientul nu poate returna produsele achizitionate si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri,in urmatoarele scopuri sau situatii:
Comenzile care au fost ridicate personal de client de la depozitul Bliss Motors nu sunt considerate comert la distanta, ci vanzare prin magazine specializate, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului.
Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur. Se poate face fie returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalizari.
Pentru restituirea contravalorii produsului returnat, este necesara transmiterea de catre dumneavoastra a unui cod IBAN corect in care va vom restitui suma aferenta produsului returnat.
In cazul in care ati achitat produsul online, prin card bancar, va vom restitui suma aferenta produsului returnat in acelasi cont bancar din care ati efectuat plata.
ATENTIE:
In cazul in care produsele a caror returnare se solicita prezinta urme de uzura, ruptura, componente sau accesorii lipsa, sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre client, SC. BLISS MOTORS SRL are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse produselor achizitionate.
Returul produselor SC. BLISS MOTORS SRL:
Daca, din orice motiv, nu sunteti 100% multumit de un produs pe care l-ati cumparat, puteti sa il returnati in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care v-a fost livrat de catre curier.
Cererea se face pe adresa de reclamatii@blissmotors.ro sau completand formularul de retur.
Pentru a returna produsul este necesara descarcarea si completarea acestui formular si trimiterea lui la adresa reclamatii@blissmotors.ro.
Adresa de contact pe email pentru alte detalii: reclamatii@blissmotors.ro
Adresa de retur este Str Vanatorilor nr 6, Gheorgheni, jud Harghita, cod postal 535500.
Conditii generale:
Puteti returna produsele in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care v-au fost livrate de curier, fie ca sunteti persoana fizica sau juridica. Asadar, pentru a fi luat in considerare, cererea de retur poate fi trimisa cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrarii.
Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit.
Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: urme de uzura sau folosire, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
Puteti returna orice produs doar daca este sigilat. Nu putem accepta ca retur produsele care au fost desigilate si uzate.
Daca ati deschis coletul si constati ca produsul nu este ceea ce ai dorit, puteti cere returul numai in conditia in care produsul este ambalat in aceeasi forma in care l-ati primit, pentru a nu suferi daune pe timpul transportului sau al manipularii de catre curier.
Aveti foarte mare atentie la modul de ambalare, deoarece la predarea acestuia de catre curier, SC. BLISS MOTORS SRL are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse produsului.
Comanda speciala:
Produsele aduse la comanda (cu avans)- ce poarta denumirea de „comanda speciala”, nu pot fi returnate. Decizia de a renunta la o comanda speciala duce la pierderea avansului achitat.